Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

Μαθαίνω στο Παιδί μου να Τρώει Ισορροπημένα

Ισορροπημένη Διατροφή: μια καλή συνήθεια που μαθαίνει και «βάζει» στο πιάτο του από την παιδική ηλικία.

Το να ακολουθεί το παιδί σας μια σωστή διατροφή, είναι κάτι που μπορεί να το μάθει από νωρίς. Εναπόκειται σε εσάς το να δημιουργήσετε αυτό που αργότερα θα γίνει η συνήθειά του χωρίς καμία προσπάθεια. Γι 'αυτό, ακούμε τις επιθυμίες του και κάνουμε λίγο διασκεδαστική τη διαδικασία του φαγητού.

Από 8 έως 12 μηνών, το μωρό αρχίζει να αφήνει τις δικές του συνήθειες και να υιοθετεί τη διατροφή των "μεγάλων". Από εκεί και έπειτα ξεκινά να ανακαλύπτει το φαγητό!

Μυήστε το για πρώτη φορά στον κόσμο των γεύσεων, δίνοντας του να ανακαλύψει τα “γλυκά” λαχανικά, όπως τα καρότα, τα κολοκυθάκια, την κολοκύθα ή τα πράσινα φασολάκια. Μετά μεγαλώστε τη λίστα.

Το παιχνίδι των χρωμάτων θα το βοηθήσει πραγματικά να απολαύσει το γεύμα του.
Μη διστάσετε να φτιάξετε τον δικό σας πολύχρωμο πουρέ. Τα παιδιά τον λατρεύουν.
Το πιάτο είναι ένα σημαντικό «εργαλείο» που θα σας βοηθήσει να κάνετε το παιδί σας να θέλει να δοκιμάσει νέες γευστικές εμπειρίες. Γι 'αυτό κάντε το να γελάσει αλλάζοντας το σχήμα του φαγητού του. Τι θα κάνετε με το αγγουράκι; Ένα μεγάλο άνοιγμα στη μία άκρη του και μερικές χαρακιές στο πάνω μέρος θα το μεταμορφώσουν εύκολα σε έναν άγριο κροκόδειλο.

Καθίστε μαζί γύρω από το τραπέζι και μοιραστείτε μια ευχάριστη μαθησιακή στιγμή.
Το παιδί σας μαθαίνει σιγά-σιγά να χρησιμοποιεί τα μαχαιροπίρουνα, να δοκιμάζει νέες γεύσεις και να κάνει τους δικούς του συσχετισμούς. Παρακολουθήστε αυτή τη στιγμή φροντίζοντας να του προσφέρετε 3 τύπους γευμάτων ημερησίως διάρκειας τουλάχιστον 20 λεπτών: πρωινό, μεσημεριανό γεύμα, δείπνο.

Το να τρώει «καλά» αφορά επίσης και το χρόνο που χρειάζεται για να φάει ώστε να μασήσει καλά το φαγητό και να απολαύσει κάθε μπουκιά.

Η απόλαυση του φαγητού περνάει μέσα από τη διασκέδαση και τη διασκεδαστική μάθηση, αλλά και από την ακρόαση των επιθυμιών του. Το μότο εδώ είναι «όλα με μέτρο».

Το να είσαι λογικός αντί να τα απαγορεύεις όλα είναι το κλειδί της επιτυχίας.
Κρατήστε τα γλυκά και τα αναψυκτικά για διακοπές και ειδικές περιστάσεις. Το ψωμί, η σοκολάτα, τα μπισκότα ή τα cupcakes είναι πράγματα που φυσικά θα δοκιμάσουν, αλλά δε χρειάζεται να τα αφήσουμε να τα τσιμπολογούν καθημερινά.

footerlogo